دور و برت...


آسمان آبی

فریاد من از غم عشق نیست...

کاش دور و برت را نگاه میکردی


آن کسی که سوخت من بودم


نه تو!!!

اقلا کمی نگاهم کن

سوخته ی آتش عشقم غرق دریای تو






نظرات شما عزیزان:

دوست
ساعت18:56---16 آذر 1390
سلام دوست عزیز


متن هات قشنگه


اما آخر متنت مبهم تمم میشه


در ضمن اول وبت گفتی فریادت از غم عشق نیست


پس برای چیه؟پاسخ:سلام بر دوست!!!! ممنون که به من سر زدی... من فکر میکنم شعر همیشه باید مه آلود باشه ................ فریاد من از غم عشق نیست.................


مـریــم
ساعت18:19---16 آذر 1390

خــــدایـــا ... تمـــــــام خنــــده هــــــ ــاے تـــلخ امروزم را مے دهـــــــم ... یکـــــ ـــے از گریــ ــهـــ هــــــــاے شیــرین کودکــ ـــے ام را پــــس بــــــده ...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:آسمون آبی,اشعار نو,ساعت 18:3 توسط محسن| |


Power By: LoxBlog.Com